Jakość

Kompleksowość

Profesjonalizm

Jakość

Jakość to sposób myślenia, który determinuje nieustanne poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Naszym głównym celem jest spełnianie oczekiwań naszych odbiorców, dlatego w trosce o satysfakcję Klientów staramy się stale doskonalić jakość świadczonych przez nas usług. Podnosimy coraz wyżej poprzeczkę, oferujemy nowe rozwiązania, aby nasze realizacje były jakościowo doskonałe.

Profesjonalizm

Czujemy się odpowiedzialni za sukcesy naszych Klientów, dlatego specjalistyczną wiedzę łączymy z twórczym wykorzystaniem najnowszych technologii oraz indywidualnym podejściem. Nasz wyspecjalizowany zespół posiada bogate, kilkunastoletnie doświadczenie w branży. Zapraszamy do zapoznania się z naszym sposobem działania, zaskoczymy Państwa profesjonalizmem i szerokim wachlarzem umiejętności. Nasza wiedza i zaangażowanie, są do Państwa dyspozycji.

Kompleksowość

Klienci mogą liczyć na kompleksową obsługę – od pomysłu do produktu finalnego. Elastyczność i gotowość na zmiany powoduje, iż jesteśmy w stanie błyskawicznie reagować na potrzeby Klientów. Dopasowujemy się nie tylko do napiętych terminów ale również budżetu. Przykładamy uwagę do każdego elementu współpracy – zawsze słuchamy i staramy się doradzić oraz zaproponować alternatywne rozwiązania.

Gwarancją wysokiej jakości oferowanych przez DNA Shapes Kwiatkowski Sp. J. usług w zakresie cięcia laserem oraz gięcia blach jest jasno określona misja firmy oraz wynikające z niej cele Polityki Systemu Zarządzania Jakością według wymagań normy ISO 9001:2015.

MISJA FIRMY

Pragniemy dostarczać Klientom, na rynku krajowym i rynkach zagranicznych, usługi o powtarzalnej jakości, tj. zgodne z wymaganiami prawnymi i regulacyjnymi oraz wymaganiami Klientów.

Sukces zależy od wdrożenia i utrzymania Systemu Zarządzania Jakością oraz od ciągłego doskonalenia skuteczności jego funkcjonowania, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich zainteresowanych stron. Zaufanie Klientów do oferowanych przez nas usług stanowi podstawę wszelkich podejmowanych przez nas działań:

  • definiowanie i zrozumienie aktualnych oraz przyszłych potrzeb Klientów,
  • spełnianie ich wymagań,
  • wyprzedzenie ich oczekiwań.

Osiągamy założone cele jakościowe przy współudziale naszych pracowników, kładąc nacisk na ich zadowolenie i dobrą atmosferę w firmie. Na wszystkich szczeblach organizacji wykorzystujemy zdolności i zaangażowanie personelu, podnosimy jakość pracy.

Chcąc utrzymać i rozwijać jakość naszych usług zobowiązujemy się do:

  • rozpoznawania nowych wymagań naszych Klientów i jak najlepszego spełniania ich oczekiwań,
  • stałego zwiększania satysfakcji i zaufania Klientów do efektów naszej pracy,
  • udzielenia pomocy klientom w doborze optymalnych dla nich rozwiązań,
  • spełniania mających zastosowanie wymagań prawnych, regulacyjnych i innych.

Wyznaczone cele osiągamy poprzez:

  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi,
  • angażowanie wszystkich pracowników oraz kierownictwa w doskonalenie jakości na każdym poziomie organizacyjnym,
  • stosowanie nowoczesnych technologii,
  • określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
  • uwzględnianie kontekstu firmy przy planowaniu działań operacyjnych,
  • stałe unowocześnianie metod realizacji usług i sprzedaży oraz konsekwentne zwiększanie udziału w rynku,
  • podnoszenie kompetencji pracowników oraz świadomości odpowiedzialności za wyroby i usługi
  • wdrażanie działań zapobiegawczych oraz nadzór nad jakością oferowanych usług,
  • usprawnianie produkcji
  • rozbudowę parku maszynowego, poszerzenie asortymentu usług i wyrobów,

Tak postawioną Politykę Jakości wraz z pracownikami będziemy promować i stosować z należytą starannością, dbając o jej aktualność.

 

Wspólnicy:

Rafał Kwiatkowski, Tomasz Skrobacz, Agnieszka Skrobacz, Renata Kwiatkowska

TOP